Prstići i limaći osvojili Menton, pioniri peti

Foto galerija
Prstići i limaći osvojili Menton, pioniri peti

Petak 25.05.2012. 09:40

Poštovani roditelji, bake, dede, rodbina i klupski prijatelji

Vaša djeca sretno su stigla u Menton zajedno s cjelokupnom klupskom delegacijom. Poštovani posjetitelji klupskih stranica,  javljamo se izravno iz Mentona gdje je naša "ekspedicija" sretno stigla oko 09.00 sati. Polazak sa ŠRC Velika Gorica bio je sinoć u 20.30 sati i nakon 12 sati putovanja došli smo na odredište. Djeca su bila izuzetno dobra tijekom putovanja i nismo imali nikakvih problema s njima. U Mentonu nas je dočekalo lijepo i sunčano vrijeme i odmah po dolasku obavili smo zajedničko fotografiranje na stadionu Lucien Rhein. Na slici nema Drezge i Zebeca koji su nam se negdje "Izgubili" ali njihove gospođe neka znaju da su i oni dobro...
Odrasli trenutno piju kavu a djeca s trenerima obilaze stadion, plažu...

Petak 25.05.2012. 19:30

Evo nas ponovo iz Mentona sa najnovijim informacijama. Nakon jutarnjeg razgledavanja grada ručali smo u prekrasnom restoranu Lou Pastre u samom središtu Mentona a kakvo je bilo raspoloženje možete pogledati na slikama. Nakon završenog ručka, po praznim tanjurima bilo je vidljivo da je meni bio dobro "pogođen" i djeci ali i odraslima. Poslije ručka slijedilo je razgibavanje i trening na stadionu Lucien Rhein a u 17.30 krenuli smo prema kampusu gdje smo bili smješteni. Organizacija oko samog smještaja bila je dobra tako da je sve proteklo bez bilo kakvih problema. Potom smo večerali i  umorni nakon svega, spremili se na počinak jer nas sutra čeka naporan sportski dan. O svemu više tijekom sutrašnjeg dana...

Stadion Lucien Rhein, SUBOTA, 26.05. u 10.20

Poštovani prijatelji u Hrvatskoj, javljamo se s najnovijim informacijama iz Mentona. Dobro smo se naspavali i doručkovali te oko 08.30 sati stigli na stadion gdje smo već odigrali i prve utakmice u kategoriji limača 1 i limača 2 s dosta uspjeha:

limaći 1... Gorica - SOSPEL  1:0 (Žirović) i Gorica - ROYA 1  0:1
limaći 2 ... Gorica  - ASRCM  2:0 (Cvitanović 2) i Gorica - ASPTT GRASSE 1:0 (Vidaković)
limaći 1 ... Gorica - ROSM 1  4:0 (Žirović 2, Ivček i Lagundžija)
limaći 2 ... ROSM  - Gorica     0:0
limači 1 ... ASBTP - Gorica     0:2 (Žirović i Knežić)
limaći 2 ... ROYA 2 - Gorica    0:1 (Cvitanović)
limaći 2 ... Gorica - ETOILE    1:0 (Jug)
limaći 1 ... Gorica ASRCM 1   1:2  Žirović)
limaći 2 ... ETOILE - Gorica     0:1  (Jug)

I prstići nastavljaju pobjednički niz:
Gorica - ROYA          0:0
CAP D AIL - Gorica  0:7 (Houdek, Drezga 2, Ivanković i Sim 3)
Gorica - ROSM 1      2:0 (Houdek, Zebec)
Gorica - ETOILE       3:0 (Houdek 2 i Jurlina)

LIMAĆI 1 I 2 SU U POLUFINALU - očekujemo početak prve polufinalne utakmice:

limaći 2 ... Gorica - ASRCM 1   0:1
limaći 1 ... ROSM 2 - Gorica     0:2  (Bakula i Deverić)

LIMAĆI 1 SU U FINALU .................. Gorica - ASRCM 1
LIMAĆI 2 igraju za 3. mjesto ........  ROSM 2 - Gorica 2

Prstići pobijedili MONACO... Gorica - Monaco   3:0  (D.Houdek 2, L. Houdek)

PRSTIĆI osvojili 1. MJESTO u Mentonu

LIMAĆI 2 osvojili 3. mjesto

LIMAĆI 1 osvojili 1. mjesto pobjedom u finalu od 2:0 protiv ASRCM

Prvi dan turnira u Francuskoj završio je na najljepši mogući način. Osvojena su dva prva i jedno treće mjesto čime smo na najljepši način prezentirali naš klub, grad Veliku Goricu i Hrvatsku. Rezultati su tim više vrijedni ako se zna da nismo došli u najjačim momčadima a pored toga momčad limača 2 igrala je s ulaznim godištima protiv starijih momčadi.
Na samom proglašenju veliki pljesak svih koji su bili nazočni na stadionu kada su naše momčadi primale nagrade. Posebno je dojmljivo bilo kad su naši igrači razvili Hrvatsku zastavu i njome trčali pored tribina. Svi koji smo bili na stadionu osjetili smo ponos a vjerujemo da će našim najmlađim igračima ovaj trenutak ostati zauvijek u sjećanju. Između ostalog, ovo su razlozi zašto je Menton tako poseban.
Na kraju, nećemo puno pisati u tekstu jer će vam slike na najljepši mogući način prikazati kako je danas bilo u Mentonu. Sada čekamo večeru i poslije toga povratak u kampus i spavanac. Sutra natjecanje započinju mlađi pioniri, već u 09.00 sati. Za danas toliko od naše "ekspedicije", svima u Hrvatskoj puno pozdrava i pratite nas i dalje - redovito ćemo se javljati .

Stadion Lucien Rhein, NEDJELJA, 27.05. u 10.50

Iako je vremenska prognoza za danas bila nepovoljna od jutros je u Mentonu lijepo vrijeme s malo oblaka. Buđenje je bilo malo ranije nego jučer jer smo trebali isprazniti sobe pošto se više u kampus ne vraćamo već sa stadiona idemo prema kući. Nakon doručka krenuli smo prema stadionu jer su pioniri već u 09.00 sati imali prvu utakmicu u skupini.
Moramo napomenuti da je naša momčad sastavljena od igrača rođenih 2000. godine a natječu se u kategoriji s momčadima U12-U13.
I mlađi pioniri su odlično odigrali utakmicu i uvjerljivim rezultatom od 4:0 pobijedili momčad Etoile sa 4:0. Prstići i limači su glasno navijali za našu momčad i potom sa trenerima otišli u razgledavanje grada dok smo mi čekali slijedeću utakmicu.

Gorica - ETOILE DE MENTON   4:0  (Čolić. P.Posavec, Borovac, P.Posavec)

I drugu utakmicu naši su odlično odigrali i nakon niza propuštenih prigoda pobijedili momčad SOSPELA rezultatom 1:0.
Gorica - SOSPEL   1:0  (D.Posavec)

Čekamo slijedećeg suparnika a ostale momčadi uživaju na plaži i u razgledavanju... Pratite nas i dalje... slijedeće vijesti uskoro.

Gorica - St. Laurent 1:4

Gorica - ROSM 0:0

Nažalost zbog slabije razlike pogodaka pobjeglo nam je polufinale pa smo tako igrali za peto mjesto.

Gorica - ASRCM 4:0

Nakon podjele nagrada i večere, oko 20:30 krećemo kući, a povratak se očekuje u ponedjeljak ujutro iza 9:00 sati.